Molitli Interieurs uit Nijkerk heeft Van de Pol Reclame opdracht gegeven om de Amstelpassage onder het Amsterdam Centraal volledig om te toveren naar een strakke, moderne en aangepaste passage. Een hippe place-to-be!
Lichtreclame POP up stores
In maar liefst 19 verschillende POP up stores – met de naam ‘POP up passage’ – tref je pure, Amsterdamse merken, zoals een bookshop van Jasper Krabbé en het kledingmerk Dailey Paper. Ook is er een winkel van het Moco Museum, Treatwell voor beauty-behandelingen én heel veel food & drinks.
De stores met grote lampen zijn nu voorzien van doordachte lichtmodules/lichtbakjes met een meer dan toepasselijk thema: ‘de avondwandeling’…. Bovendien zijn opvallende lichtmarkeringen en duidelijke teksten gemaakt. De aandacht van die grote stroom dagelijkse passanten wordt zo – gegarandeerd – versterkt. Ook heeft Van de Pol Reclame beeldversterkende elementen aangebracht. Van de Pol is continue bezig met nieuwe ontwikkelingen en dat laat ook dit project in de hoofdstad weer zien.
Deze new playground Lil’ Amsterdam onder Amsterdam Centraal is elke dag open van 11.00 tot 20.00 uur.